MASAKAN JALAN-JALAN ADLI HANYA KENANGAN PERKAHWINAN VIDEO ADLI

Iklan jap

Followers

Google+ Followers

Jumaat, 27 Ogos 2010

BATANG BURUK

Salam semua

Kueh batang buruk...kenapa di panggil batang buruk ye.....Aku setiap tahun mesti beli kuih ni.Bukan untuk aku ...tapi untuk mak nun jauh di Kuching.Kuih ni fav .mak aku.Aku lak tak suka makan kuih ni.Idaklah teman tau nape.......

Tadi g gak kat jualan kat JAKIM cari kuih ni...tapi takdalah.....Aduh...frustnya aku.Mana nak cari ye....nak kirim ngan mak ni. Sedap ke kuih batang buruk ni ye........?



6 ulasan:

  1. akk,
    mak tam wanie ada jual btg buruk kat kuching,
    btg buruk fresh dr johor....

    family kami mmg tiap2 tahun jual btg buruk,
    sama mcm mama wanie:)

    mmg sedap,
    tambah kalau ada abuk2 lebey,
    lagi sedap......

    BalasPadam
  2. sedap kuih tu..
    tapi nak makan jangan
    dekat2 orang..
    kang menyembur lak..

    BalasPadam
  3. kuih yang bahaya bagi orang yang suka pot pet,jawabnya tersembur lah mcm meriam.hehehe
    http://nizamullah.blogspot.com

    BalasPadam
  4. mungkin sbb masa mkn tu rapuh jer dlm mulut..itulah di panggil batang buruk..ngee.....

    BalasPadam
  5. Visit our website and facebook

    www.kunyah.com

    Facebook : Kunyah

    BalasPadam

Terima kasih atas komen anda.