MASAKAN JALAN-JALAN ADLI HANYA KENANGAN PERKAHWINAN VIDEO ADLI

Iklan jap

Followers

Google+ Followers

Jumaat, 23 Julai 2010

SUAMI AKU MENANTU IBU...






Bila tengok gambar ni tersenyum sendiri aku.

Dulu masa mula mula nak bawak suami jumpa family aku kat Kuching, Tuhan je yang tahu apa yang aku rasa.Serba tak kena je rasanya. Yelah..takut jugak org yang aku sayang direject family aku. Tapi bila dah jumpa Alhamdulillah...mak ayah n adik 2x leh mesra ngan suami.Suami aku ni pulak jenis mesra alam..mudah mesra.

Sekarang dah 4 tahun lebih dah jadi suami aku.Menjadi menantu kesayangan mak dan bapak aku. Entahlah..aku rasakan mak lebih banyak bercerita ngan suami aku dari ngan aku sendiri.

Tak lama lagi akan ada org baru dalam keluarga.Harap family sentiasa bahagia, happy utk selamanya.




Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Terima kasih atas komen anda.