MASAKAN JALAN-JALAN ADLI HANYA KENANGAN PERKAHWINAN VIDEO ADLI

Iklan jap

Followers

Google+ Followers

Rabu, 21 Julai 2010

SENYUM KAMBING



Petikan dari Utusan Malaysia 21.07.2010.

Biar betul....Apa sudah jadi ni. Pemandu teksi pun warga negara asing. Kalau aku tak berani dah nak naik teksi klu pemandunya warga negara lain. Nasib baiklah sekarang takde dah nak menggunakan khidmat teksi ni. Akan datang tak taulah pulak.
Dulu kalau kerja kat opis lama dah dr KL SENTRAL nak ke HQ mesti guna teksi.Tambang RM 11 je ye dulu. Dalam 4 tahun lepas.Sekarang aku tak tau berapa.Tapi driver teksi yang aku pernah naik semuanya ok.
Tapi kalau warga negara asing ni....ntahlah.Takutlah wei....



Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Terima kasih atas komen anda.