MASAKAN JALAN-JALAN ADLI HANYA KENANGAN PERKAHWINAN VIDEO ADLI

Iklan jap

Followers

Google+ Followers

Sabtu, 10 Julai 2010

PAGI SABTU YANG MENYAMANKAN

Alhamdulillah.Bertemu lagi di hari Sabtu.Seminggu sudah meninggalkan kampung halaman setelah seronok bercuti 10 hari. Hari Sabtu hari yang paling ditunggu sebab boleh berehat dan mengemas rumah.

Suami balik dari Johor malam Khamis lepas, dah tu selasa pergi balik.Apa boleh buat.Dah kerjanya begitu.Dulu mula mula dok sini meragam gak aku.Yelah di tinggalkan seorang2x.Tapi dah lama lama menjadi kebiasaan pada aku.Yelah itulah periuk nasi kami.Aku kena paham dgn tugasnya.

Semalam birthday mak aku yang ke53.Alhamdulillah.Semoga dipanjangkan usianya dan diberi kesihatan yang baik. Dia adalah ibu yang terbaik.Sanggup berkorban apa saja utk kami 3 beradik sejak kami kecil lagi.Yelah...kami bukan org senang. Tapi alhamdulillah.Sampai sekarang kami 3 beradik berjaya jugak walaupun belajar tak setinggi org lain.Berkat didikan mak, tunjuk ajar mak, pengorbanan mak pada kami. Sedih rasa hati x dapat nak memeluk mak mencium mak pada hari lahir dia. Dah 3 tahun dah.Tapi takpelah.Jauh dimata dekat di hati.









Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Terima kasih atas komen anda.