MASAKAN JALAN-JALAN ADLI HANYA KENANGAN PERKAHWINAN VIDEO ADLI

Bercerita Bersama

Daisypath Anniversary tickers

Followers

Google+ Followers

Monday, 12 July 2010

MASAK MAKAN MASAK MAKAN...again...n again...

Assalammualaikum semua

Bertemu kita di sesi sebelah petang ye. Lama dah aku tak cerita pasal masak masak kan.Bukan tak nak cerita, kadang kadang tu dah tgh ngap...barulah teringat nak ambik gambar.Kadang2x tu pulak dah habis makan barulah ingat nak ambik gambar. Nak wat mcm mana..vitamin vitamin lupa dah banyak dalam badan.

Ok..hari ni aku masak ikan kembung asam pedas n tumin sayur asin atau aku org sarawak sebut sayur cangkuk manis.sayur fav.aku ni. kalau campur ngan tahu lagi aku suka.Tapi kali ni campur ikan bilis jelah. Ok..layan gambarnya...







No comments:

Post a Comment

Terima kasih atas komen anda.