MASAKAN JALAN-JALAN ADLI HANYA KENANGAN PERKAHWINAN VIDEO ADLI

Iklan jap

Followers

Google+ Followers

Sabtu, 31 Julai 2010

KURSUS OH KURSUS

Salam semua....

Aku tak taulah kenapa di opis ni aku jadi malas n liat nak kursus.Dulu kalau kat opis lama fuh.....kalau wajib tujuh hari kursus setahun aku lak 14 hari dah berkursus.Rajin pergi benar g kursus.

Esok aku akan BERKURSUS. Lama sebenarnya aku tak di g kursus ni.Last aku pergi SEPTEMBER 2008 dekat LUMUT. Dah setahun lebih jugaklah ...dekat 2 tahun kot.hahahaha.Punya malasnya aku.Kalau tak diwajib 7 hari berkursus rasanya aku tak pergi pun kursus ni.

Sebenarnya pekeliling untuk kakitangan awam berkursus 7 hari setahun sudah keluar pada tahun 2005 iaitu PEKELILING PERKHIDMATAN BILANGAN 6 TAHUN 2005 dengan tajuknya DASAR LATIHAN SUMBER MANUSIA SEKTOR AWAM.Dekat opis lama aku memang mewajibkan semua kakitangan dan pegawai berkursus 7 hari setahun, tetapi jabatan tempat aku bekerja sekarang baru tahun ini betul betul dilaksanakan. Kalau dekat opis lama kalau tak cukup kursus utk setengah tahun dapatlah memo merah.Tapi dulu aku tak pernah kena memo merah sebab 7 hari tu sentiasa penuh.

Oklah.Nak kemas barang nak g kursus ni.Dulu jaga org kursus.Ni.kita lak berkursus.Sesekali keluar dr pejabat.Merasai suasana dan persekitaran lain.Selalunya dok dalam bilik dok nengok surat.......cop2x,sampul surat n sistem surat menyurat.

Jumpa lagi...da.....



Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Terima kasih atas komen anda.