MASAKAN JALAN-JALAN ADLI HANYA KENANGAN PERKAHWINAN VIDEO ADLI

Iklan jap

Followers

Google+ Followers

Khamis, 29 Julai 2010

HARI KHAMIS SUDAH....

Sekejap je masa berlalu ye. Semalam hari rabu 28 Julai 2010 dah berlangsungnya APC bagi opis aku.Tahniah lah kepada yang cemerlang dan yang mendapat anjakan gaji.

Pagi tadi dah letih sangat rasanya. Yelah semalam dok ke sini dok ke sana.Balik umah memang dah tak larat dah. Nasib baik ada bawakan nasi balik semalam jadi tak yahlah masak.Lepas je isyak semalam terus zzzzzzzz.Ingat nak nengok konsert keynote semalam.Tak sempat lak dah.Dah tak sedar tido.

Pengganti aku dah ada dah.Awalnya ...sedangkan aku lom ada penempatan lagi.Takpelah...lehlah ajar kat dia kerja aku sikit2x.Kerja aku kat sini taklah susah mana.Tapi rekod kena oklah.Yelah....bilik aku tu dah kira mcm pejabAt pos kat opis aku. Tempat org tanyakan surat hilang, ada terima surat tak...surat dia hantar tak smapai...pun tanya aku.Takpe....dah fungsinya begitu.

Oklah....nak start wat kerja dah.Surat masuk petang semalam banyaklah pulak.Kena proses awal pagi ni.Kang org lambat terima aku gak yang kena. Ok semua...

SELAMAT MENJALANKAN TUGAS WALAU DI MANA JUA ANDA BERADA.







sapa sapa nak beli setem..aku ada jual setem ye.banyak ni......hahahhahah
(ni stok opis punya da....untuk pos register)




Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Terima kasih atas komen anda.