MASAKAN JALAN-JALAN ADLI HANYA KENANGAN PERKAHWINAN VIDEO ADLI

Iklan jap

Followers

Google+ Followers

Sabtu, 5 Jun 2010

YABEDABEDU..MISI BERJAYA

Punyalahlea nak sangat masak daging masak merah yang macam dekat kedai tu.....ikut je mana mana resepi yang lea jumpa.Tetapi asyik tak menjadi je..sehinggalah pada khamis lepas Ina Piee datang opis bawak mcm mcm lauk dan salah satu daging masak merah favourite lea n suami dan apa lagi lea bergurulah ngan ina kecik ni.

nilah ina kecik.....

Dan hari ini tanggal 050510 lea telah berjaya membuat daging masak merah seperti yang di idamkan.Suami pun bagi markah 9 drpd 10.Oklah....Yang penting misi lea dah berjaya.Sukanya hati ni......




Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Terima kasih atas komen anda.