Mon Montana: TELUR PADI

MY NUFFNANG

Usia Blog

Daisypath Anniversary tickers

Followers

ADLICIOUS KEK LAPIS SARAWAK

ADLICIOUS KEK LAPIS SARAWAK
Klik Banner Untuk Maklumat Lanjut. Pilihlah kek lapis kegemaran anda.

Tabung Nuffnang

Jumaat, 18 Jun 2010

TELUR PADI

Lea tak taulah samaada kawan2x semua reti tak makan telur ni. Yelah dengan rupanya yang hitam silap silap dikatakan telur busuk.

Seperti abang ipar lea sendirilah...beli telur ni, rebus, bila kupas nampak hitam je. Dia cakap telur bucuk.Last last buang.

Telur padi ni tak payah di rebus k.Kupas dan boleh terus di makan.Lea suka makan gaul ngan nasi je. Tu pun dah sedap rasanya. Sapa sapa yang tak tau mcm mana rupa telur padi ni...ok...nilah telur ni.

*

*

*

*











1 ulasan:

  1. Lea tau x cara nak buat telur padi ni?

    BalasPadam

Terima kasih atas komen anda.