MASAKAN JALAN-JALAN ADLI HANYA KENANGAN PERKAHWINAN VIDEO ADLI

Iklan jap

Followers

Google+ Followers

Rabu, 16 Jun 2010

RAJIN KE TUNJUK RAJIN..

Seronoknya..Tak lama lagi rindu dihati akan berakhir.Yelah...Berdepan dengan insan insan tersayang,Akan ku peluk dan ku cium untuk melepaskan rasa rindu ini. Hahahaha.Lea menjiwang sudah......

Hari ni bangun awal sebab nak kena hantar suami g opis.Dia nak g JB pagi ni.Keseorangan lah lagi lea kat umah.Tak tau nak balik bila. Takpe..Sabar...Suami bukannya pergi berjalan tapi pergi bekerja. Sunyi tau...dok sorang sorang kat umah. Dah tu terus lah dok pikir mcm mcm.

Dan yang penting selalunya dapur tak berasap kalau suami takde kat umah.Tapi tak tau lagi...manalah tau datang kerajinan lea yang sangat melampau lampau dan sukar dibendung.Makan sorang pun jadilah..KALAU RAJIN....

Yang penting kena tunjuk rajin kat opis. Hahaha.Leh ke tunjuk rajin

.Tunjuk rajin menulis..tapi salin resepi.

Tunjuk rajin membaca pekeliling tapi dok baca novel/majalah/tengok katalog avon/tupperware/alfio raldo

Tunjuk rajin ..tekunnya tengok komputer n menaip...bukak facebook, blog n ruangan gossip...

Tunjuk rajin -berbincang ngan rakan sekerja tapi...dok gossip....n selalunya mengata bos....hahahahahha....yabedabedu.....

pssst.......korang buat tak semua di atas? (dengan nada berbisik)

Entahlah..kadang kadang lea buat gak semua tu.Tapi pandailah cover. Yelah..kadang kadang kepala toing gak dok ngadap kerja.Otak ni rehat jugak tau.

Ok..dah banyak merepek pagi pagi ni.Jumpa lagi di next entry...



1 ulasan:

Terima kasih atas komen anda.