MASAKAN JALAN-JALAN ADLI HANYA KENANGAN PERKAHWINAN VIDEO ADLI

Iklan jap

Followers

Google+ Followers

Ahad, 6 Jun 2010

BILA NAK MEMBACANYA NI.....

Bulan lepas dan awal bulan ni lea rasalah kan...ada enam buah novel lea daah beli.Yelah..time kat jualan buku kat KDN hari tu lea beli 4, dan beli kat POPULAR IOI MALL PUCHONG 2. Tiga buah novel dah lea habis baca tapi...ada tiga lagi yang lea ingin sgt sgt nak baca belum lagi belum lagi lea berkesempatan untuk membacanya.

NOVEL COKLAT , BUNGA DAN SI CUPID

NOVEL BAJU PENGANTIN MAK ANDAM.

NOVEL BINI AKU TOMBOY KE?

Bilalah lea berkesempatan nak membacanya ni. Lea memang hantu novel.Sejak lea di bangku sekolah lagi.Dan ada satu buku yang lea nak cari sgt sgt.Dulu baca masa sekolah rendah.Tajuknya GADISKU CAMELIA.Sangat sangat sedih k.....Kalau pergi kedai buku mesti nak cari buku ni.Tak taulah ada lagi ke tak sekarang. Kawan kawan semua, kalau ada yang terjumpa buku ni kat mana mana bagi tahu ye.

ni lak novel novel yang habis di baca



Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Terima kasih atas komen anda.