MASAKAN JALAN-JALAN ADLI HANYA KENANGAN PERKAHWINAN VIDEO ADLI

Iklan jap

Followers

Google+ Followers

Khamis, 3 Jun 2010

AISKRIM 10 sen



Hari ni lea nak mengimbau je kenangan dulu dulu.Sekarang ada lagi ke tak aiskrim ni ye.Dulu kalau balik sekolah mesti beli aiskrim ni. Yelah mcm mcm perasa.Asam boi, jagung,kacang hijau, milo, bandung,limau, mcm mcm lagilah.

Dulu mak lea jual gak yang wat aiskrim ni.Time tu ada perlawanan bola kat kampung.Yang tukang jualnya lea lah. Duduk tepi jalan, bawak tong aiskrim ngan berpayung. Hehehehe.Luculah dok ingat. Tapi laku tau.Yelah..panas terik.Harga pun seposen je. Sambil menjual sambil menonton perlawanan bola sepak antara kampung kampung.

Budak sekarang ni nak ke jual mcm ni ye.Dulu seposen tu bagi budak umur 9 tahun mcm lea time tu sangat sangat berharga ok. Rasa banyak dah time tu.....

k..2 b continue........




Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Terima kasih atas komen anda.