MASAKAN JALAN-JALAN ADLI HANYA KENANGAN PERKAHWINAN VIDEO ADLI

Iklan jap

Followers

Google+ Followers

Ahad, 23 Mei 2010

RAMAI SUNGGUH ORG SARAWAK DATANG, TAPI....


Semua dah taukan Shahir juara AF8.Ramai sungguh peminat dia termasuklah aku.Aku gak suka gak budak Daus sebab semestinya dia org kampong aku.

SITUASI SATU DI LUAR STADIUM

Dibelakang , aku mendengar…….dialek Sarawak berbunyi…

“Penat kamek eh, ambik teksi dari KL datang ke situk.Lekak soping-soping terus datang kesituk”

yang membawa maksud

“Penatnya..dari Kuching saya terus kesini dengan teksi selepas soping soping”

Dalam hati aku, ni mesti peminat Daus…ooopsssssss rupa rupanya, pakai baju biru..FANS SHAHIR rupanya.

SITUASI DI DALAM STADIUM

“Bang..bang engkah disituk banner ya.Gantung jak kat sitok”

yang membawa maksud

“Bang..bang letak kat sini banner tu.Gantung je kat sini”

Dalam hatii aku, mesti nak gantung banner Daus, rupanya nak gantung banner Shahir.Hahahaha tertIpu lagi aku.Ingatkan sokong sama negeri.Rupanya tidak….Seronoklah tengok gelagat org kat dalam dan luar stadium.

Oklah layanlah gambar semalam.Tak banyak ambik pun.


Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Terima kasih atas komen anda.