MASAKAN JALAN-JALAN ADLI HANYA KENANGAN PERKAHWINAN VIDEO ADLI

Iklan jap

Followers

Google+ Followers

Selasa, 18 Mei 2010

LAWAK TELEFON



dapat dari emel

Aku nak khabarkan lawak benar yg tejadi kat diri aku:

Aku nak keluar rumah hari itu, nak pergi Carrefour.
Cari kunci keta tak dapat. Buat lambat aja aku pun naik bengang.
Lepas tu, selak punya selak barang atas meja, terjumpa kunci tapi terlanggar gelas air kopi tertumpah.
Makin bengang dah lambat terpaksa pulak kena bersihkan meja. Aku terus capai telepon aku dan berderum naik keta terus keluar.

Sampai ke carrefour, kawan aku takda. Mana pulak si Samdol ini. Tak kan lambat 10 minit dah blah pulak.
So aku pun seluk kocek capai telepon nak telepon dia.
Bila aku tarik dari kocek aku apa aku tarik keluar?
z
z
z
z
z
z
z
z
z
z
z
z
Remote Control Astro!!!!!!!!!


Tepon tinggal kat rumah, remote control astro yg aku terambil.
Memang tu hari bengang aku.
Kau orang tau lah, siap aku nak dial guna remote control tu, tapi baru perasan bukan telepon.
Aku terus blah, tak berani nak tengok ada org perasan ke tak.
Malunya Beb!!!!
Lepas dah jauh sikit, aku gelakkan diri aku sorang2.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Terima kasih atas komen anda.