MASAKAN JALAN-JALAN ADLI HANYA KENANGAN PERKAHWINAN VIDEO ADLI

Iklan jap

Followers

Google+ Followers

Selasa, 25 Mei 2010

KALAU MENCARI PASANGAN


Assalammualaikum semua...Apa kabar hari ni?

Ni lea nak share sikit mengenai apa yang lea dengar dekat SINAR FM pagi tadi. Slot pagi Datuk Fadzillah Kamsah mengenai mencari pasangan.

Yang paling menarik perhatian lea ialah

Abang takde harta, xde duit....yang abang ada cuma cinta dan kasih sayang.Itu je yang abang boleh berikan. Huhuhu...mana boleh.....Bak kata Datuk Fadzillah Kamsah sekurangnya yang asas tu ada.Ada pekerjaan tetap, ada tempat tinggal, cukup makan n cukup pakai.Takkan nak harapkan cinta je.Nak makan apa?Nak makan pasir. Betul jugakkan.Biarpun tidak semewah mana TETAPI ADA.

Lagi satu yang lea suka.

Abang janji takkan usik syg sehingga kita kahwin.Datuk Fadzillah Kamsah cakap jgn percaya lelaki mcm ni.Lelaki mcm ni dikategorikan sebagai golongan yang miang dan tak boleh dipercayai...

Oklah..itu je nak share pagi pagi ni.


nukilan,

susah sgt nak cari pasangan



1 ulasan:

  1. mmg suszah carik pasangan bagus now sis.even kmk kadang lupak dat thn tok mek 27thn dah.
    belom juak ada calon.bayang2 pun sik nmpak.
    susah eh

    BalasPadam

Terima kasih atas komen anda.