MASAKAN JALAN-JALAN ADLI HANYA KENANGAN PERKAHWINAN VIDEO ADLI

Iklan jap

Followers

Google+ Followers

Khamis, 27 Mei 2010

HIP HIP HORREY......HIP HIP HORREY

Assalammualaikum semua.

Hari ni hari apa ye?? Birthday lea ke?Birthday suami ke?Anniversary kami ke? Hari ni hari Khamis lah.Esok Hari Jumaat.Dan malam ni malam jumaat...woit......jangan pikir ke lain ye....Betulkan apa lea taip....

Seronoknya esok cuti.Yeyeyeyeye. Wesak Day.....Yabeda bedu......Yippie........Macam lea lak sambut wesak..hahahaha. Lea bukan apa...sebab cuti esoklah lea seronok sangat. Leh rehat sepuas puas hati ini di rumah bersama sama suami tercinta...

.Wakakakaka.Feeling jiwang lak dah.Naper dah ngan lea ni......

Korang apa lak plan esok?Bercuti ke?Dok umah ke?Tengok wayang ke? Shopping ke? Sukahati koranglah ek. Janji sentiasa berhati hati di jalan raya.

Ha...pasal pemandu kat jalan ni, suami lea ni kan paling tak suka kalau ada kereta kat depan lelaki bawak awek....Bercinta lah pulak..Bawaknya macam siput b*b* berjalan.Rasanya laju lagi siput b*b* berjalan.Kalau kat lorong slow takpelah jugak. Ni tak...kat lane tengah takpun lane laju.....Tak sukanya...tak suka.......

Oklah.banyaknya lea merepek pepagi ni. Ok....Selamat Hrai Khamis.Ingat Esok Jumaat.Ingat esok cuti.Jangan g kerja lak...Yelah...mana tau...kot kot lupa...ooopss terlupa.......



Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Terima kasih atas komen anda.