MASAKAN JALAN-JALAN ADLI HANYA KENANGAN PERKAHWINAN VIDEO ADLI

Iklan jap

Followers

Google+ Followers

Ahad, 16 Mei 2010

24 JAM /12 JAM

Korang suka guna sistem 24 jam ke 12 jam?Bagi aku aku suka dengan sistem 24 jam.Bagi aku lagi senang.2100 automatik aku tau jam 9.00 malam. 0400=4 pagi.Kalau sistem 12 jam kita kena letak kat belakang samaada pm/am.

Dulu aku guna gak sistem 12 jam ni tetapi sejak aku mula bekerja aku kena biasakan diri dgn sistem 24 jam.Sebab dekat opis lama dulu aku selall travel ke semenanjung dan dalam tiket flight kan guna sistem 24 jam ni.Nak tak nak kena biasakan diri.Dan bagi aku sistem 24 jam ni lebIh menyenangkan.

Kalau aku wat alarm kat handpone kalau guna sistem 12 jam aku kena letak am / pm. Kalau sistem 24 jam aku just letak jam berapa aku nak .






Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Terima kasih atas komen anda.