MASAKAN JALAN-JALAN ADLI HANYA KENANGAN PERKAHWINAN VIDEO ADLI

Iklan jap

Followers

Google+ Followers

Jumaat, 5 Mac 2010

FAIL MEJA,FAIL DI ATAS MEJA & MEJA DI ATAS FAIL


Benda paling leceh nak buat.Dahlah mcm mcm benda nak tukar. Semalam sampai jam 1 dok godek fail meja ni. Nak print kat umah kertas habis lak.Huhuhu. Siapa yang habiskan kertas ni.Tka lain tak bukan.MR.Shamlah punya kerja ni. Kerja opis bawak balik umah. Nak ngata org, aku pun dah 2 x 5. Dah kita perlu ada je benda nak jadi.Dahlah banyak muka surat nak print.


Pagi pagi datang opis nak print lah.Dah pulak printer wat hal takleh connect.Adui...Dahlah si farah dok mengejar lea dari petang semalam nak fail meja...fail meja...


Sabar...sabar...hari jumaat kena banyak bersabar.


FAIL MEJA OH FAIL MEJA.


SENTIASA MENYERABUTKAN KEPALA AKU.






1 ulasan:

Terima kasih atas komen anda.