MASAKAN JALAN-JALAN ADLI HANYA KENANGAN PERKAHWINAN VIDEO ADLI

Iklan jap

Followers

Google+ Followers

Isnin, 8 Mac 2010

CERITA HARI ISNIN

Sejak seminggu dua ni aku tak taulah tabiat tido aku semakin menjadi jadi. Sabtu dan Ahad dah selesai semua tugas rumah mesti terus landinglah aku. Yang hairannya malam , kalau diikutkan kalau dah tido siang mesti malam susah nak tido.Tapi ni tak...lenanya sampai kepagi.

Dan pada hari hari bekerja lak mesti MR.SHAM yang akan mengejutkan aku dari lena. Lepas dia mandi baru dia kejutkan aku.Dan aku pulak, kelam kabutlah mandi, buat sarapan n solat subuh.

Dan yang syoknya pagi tadi dia yang buat sarapan.Huhh....bahagianya rasa.Abang kalau hari hari mcm ni kan seronok. Hahahaha.

Hari ni aku pergi opis ngan penuh semangat.Ngan penuh ceria. Semoga sampai ke petang.

Ni...kerja kerja dah kurang sikit.Lehlah nak hapdet blog ni kejap.




Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Terima kasih atas komen anda.