MASAKAN JALAN-JALAN ADLI HANYA KENANGAN PERKAHWINAN VIDEO ADLI

Iklan jap

Followers

Google+ Followers

Ahad, 7 Mac 2010

BURGER MALAYSIA

Sebenarnya sudah lama aku nak makan burger yang org kita buat.Yelah yang dibuat ditepi jalan tu.Dan aku rasa BURGER ni lebih sedap dari yang fastfood punya.Aku mula teringin nak makan burger ni bila aku g tengok wayang citer ADNAN SEMPIT.Kebetulan ada budak bujang dok depan aku ngan laki aku. Tengah tengah perjalanan cerita tu mereka dok bukak bekalan yang dibawa.Mak aiiiii...baunya sungguh menikam kalbuku.Rasa je nak nanya kat mana mereka beli.Sedap sangat baunya. K...Aku tayangkan gambar k.Sebelum makan lupa nak ambik gambar.Dah pertengah jalan baru teringat. Aku betul betul menghaytai kenikmatan burger itu semalam.



1 ulasan:

Terima kasih atas komen anda.