MASAKAN JALAN-JALAN ADLI HANYA KENANGAN PERKAHWINAN VIDEO ADLI

Iklan jap

Followers

Google+ Followers

Ahad, 28 Februari 2010

BIRU KEPADA HIJAU

Salam semua.Memang sudah lama aku tak menghapdet blog ini.Entahlah kenapa.Takde idea sebenarnya.Takde seni sebenarnya nak menyusun kata. Tapi hari ni ku gagahkan juga diri ini menghapdet blog ni.

Ye...background blog lea dah bertukar kepada hijau.Actually i hate greenYelah..org ckp hijau ni cemburu.Ye ke?Ye kot.Sebab dari pembacaan aku pun hijau tu tandanya cemburu.Tapi what to do.Sesekali kita jugak nak kelainan kan. Jadinya terjadilah warna hijau ni yang aku padankan ngan font hitam.

Sebenarnya kehidupan aku banyak dikelilingi ngan warna hijau. Rumah aku dicatkan dgn warna hijau.Baju baju aku banyak yg warna hijau.Pokok pokok.bunga bunga dikeliling kita pun hijau.Nak wat mcm mana.Banyak banyak warna hijau yang terbekenan lak.

Org cakap cemburu cemburulah.Yang penting hati kan. Aku nak cemburu pasal pa pulak. Yang penting happy happy je.



Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Terima kasih atas komen anda.