MASAKAN JALAN-JALAN ADLI HANYA KENANGAN PERKAHWINAN VIDEO ADLI

Iklan jap

Followers

Google+ Followers

Rabu, 23 Disember 2009

RINDU KAT SEMUA NI...

Hai semua.Dah lama dah lea tak menaip kat blog ni.Asyik copy & paste je. Dah takde kerja ni....dok diam diam...teringat kisah dulu dulu.Kenangan dulu dulu.Yelah.Bersama mereka yang ada di dalam gambar gambar ini.
Dulu sentiasa bersama.Aku (lea), maya,umie & kak sha. Kalau kat umah lak niza & jijie. Sekarang ada yang dah tukar,& mcm mcm lah.Keadaannya tak sama mcm dulu. Nasib baik ada gambar.Boleh dijadikan kenangan. Tapi serius aku rindukan masa masa gelak bersama, bergurau senda. Sekarang nak bercakap mcm dulu, susah sekali, nak berjumpa mcm dulu memang takde dah. (kena cari masa)Kak Sha...dah pindah ke MOF,(memang jarang dah nak jumpa) MAYA (dah tukar unit) bz je aku nengok, UMIE( dah kahwin .biasalah..aku paham) Niza( dah balik Sarawak dah), JIJIE ( dah sambung belajar kat Sabah) Aku? biasalah.Macam ni adanya. Oklah..layan lah gambar gambar ni..
time ni dekat zoo negara.aku,jijie & niza
BBQ kat umah niza.Aku,jijie, umie,maya & niza.bestnya time ni.time ni umie & her hubby sekarang tgh tgh di lamun cinta
time ni jadi mak andam.hahahhaha.maya, umie dan aku. best gak.seribu satu pengalaman diperolehi

dua gambar ni kat A FAMOSA RESORTS dekat Melaka.Sonoknya time tu.Nak balik KL singgah kat Melaka.Makan asam pedas.Syoknya.....Mirul sekrang pun dah besar dah.Ada adik dah dia.Tak jumpa pun adik mirul.



1 ulasan:

Terima kasih atas komen anda.