MASAKAN JALAN-JALAN ADLI HANYA KENANGAN PERKAHWINAN VIDEO ADLI

Iklan jap

Followers

Google+ Followers

Sabtu, 5 Disember 2009

MY SPY


Hari ini aku dan suami kesayanganku pergi bersuka ria ke IOI MALL PUCHONG.Lama dah aku tak pergi kesana.Yelah..ada je aktivitinya.Dan hari ni aku nengok wayang. Malas nak nengok citer yang heavy sgt.Saja nak tenangkan otak dan tenangkan pikiran.Tengok jelah MY SPY.Lawak jugaklah dan mampu membuat aku ketawa jugaklah.

Filem: My Spy
Bahasa: Bahasa Melayu
Pengarah: Afdlin Shauki
Pelakon: AC Mizal, Harun Salim Bachik, Hannah Tan, Ridzuan Hashim, Carmen Soo
Tarikh tayangan: 03 Disember 2009

Sinopsis: AJ yang liar dan buta warna. Salleh - seorang pesara polis yang cuba menjual rekaannya kepada Polis Diraja Malaysia. Kedua-duanya membenci satu sama lain. Namun, penyiasat-penyiasat persendirian ini harus bergabung tenaga untuk menyelesaikan kes terbesar mereka. AJ dan Salleh akan berdepan dengan seorang Datuk yang korup, pencuri dan pembunuh kembar, setiausaha yang seksi dan sebuah sindiket pencuri hasil seni.




Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Terima kasih atas komen anda.