MASAKAN JALAN-JALAN ADLI HANYA KENANGAN PERKAHWINAN VIDEO ADLI

Iklan jap

Followers

Google+ Followers

Jumaat, 13 November 2009

HARI NI AKU.....


Hari ni jam 4.30 dah bangun dah.Ingat nak buat nasi goreng.Aduh....rupanya aku tak masak semalam.Yelah makan KFC.MR SHAM teringin benar nak makan KFC. Last last masak maggie je.Laki aku maggie kari aku lak asam laksa. Aku ingat aku leh tahan lah sampai tengah hari tak makan.Rupanya jam 9 dah bergendang makyung dah perut aku. Yelah selalunya akulah org pertama g kafe beli nasi lemak.Takpe...tunggulah time lunch nanti 12.15.


Jam 11.45 pagi aku dah g cafe ngan IJA.Ingat nak beli ikan kembung bakara.Tengok kembung stim dah teringin aku.Ok..lauk aku tgh tadi kembung stim, sayur pucuk paku masak lemak ngan hati ayam masak kicap. Berselera aku makan . Dah makan semestinya ngantuk yang amat sangat.Dengan sejuknya aircond kat opis...aku dah terlentuk kat atas meja.Last last tertido .Sedar sedar jam 2.30.Aduh...pusing dah kepala gue. Pening yang amat.Mual ada...nak muntah...nak jalan pun rasa nak tumbang.


Dan untuk 1 jam 45 minit seterusnya aku tak buat kerja pun.Melayan kepala yang pening sgt. Jam 4.30 tunggu MR SHAM ambik aku. Buat buat muka sakit dalam kereta..dan


YANG SERONOKNYA....


MR .SHAM masak ok.....Masak simple je. Sambal tumis ikan bilis, telur mata ngan ikan masin. Sedap laki aku masak.Leh masak selalu ye bang.


TERUK KAN AKU....Tapi pening tu memang betul ok.Aku tak belakon pun.Dan sesungguhnya aku bukan pelakon yang baik.


2 ulasan:

Terima kasih atas komen anda.