MASAKAN JALAN-JALAN ADLI HANYA KENANGAN PERKAHWINAN VIDEO ADLI

Iklan jap

Followers

Google+ Followers

Sabtu, 31 Oktober 2009

ZERO POINT

gambar google search.bukan gambar aku dulu dulu k...

Ni permainan aku time sekolah rendah dulu. Tak sahlah kalau takde getah yang disambung sambung sampai panjangnya berapa meter ntah. Teringat bertullah time tu aku sekolah dekat SRB RAKYAT TUPONG dari tahun 1988 hingga 1993.Darjah 6 jadi pengawas jugak tau. Time tu memang tengah gila main getah ni.Tak kisah pun nak terkangkang ke, nak melompat ke.Tapi satu yang aku heran time dulu takdelah kes kes rogol budak2x ni.Memang tak pernah aku dengar.Akhir akhir ni semakin menjadi jadi kaki rogol ni.



Time bermain...ha.....jam 6.30 dah sampai sekolah dah. Letak beg terus main.Sampai loceng berbunyi jam 7.15 pagi. Rehat lak main lagi.....mana tak masuk kelas....bau macam ketiak sapa bucuk.hahahahah.Dengan peluh peluhnya.Kenangan betullah.Buat aku gelak sorang bila teringat. Sekarang takde dah aku tengok budak main getah terlompat lompat mcm aku dulu dulu.



6 ulasan:

  1. uikss... sama ler kita... kecik2 sy pun main zero point :))

    BalasPadam
  2. aihhhh... ktk nemiak skolah tupong ka?? yahhhh... sama skolah ngn kmk... haha...

    BalasPadam
  3. auk..kamek nang sekolah tupong. tahun 1988 kot darjah satu. darjah 6 1993.kitak?

    BalasPadam
  4. kitak tok nak ney ooo amir. cuba nak ngingat tok.

    BalasPadam
  5. kitak tok nak ney ooo amir. cuba nak ngingat tok.

    BalasPadam

Terima kasih atas komen anda.