MASAKAN JALAN-JALAN ADLI HANYA KENANGAN PERKAHWINAN VIDEO ADLI

Iklan jap

Followers

Google+ Followers

Jumaat, 30 Oktober 2009

LUAHAN HATI ......



LEMBU
Sedap-sedap jer korang kata bodoh cm lembu ye ?!! ingat aku sekor je ke yang bodohtak sekolah ? Tu banyakjer binatang lain tak pergi sekolah apasal tak kata bodoh cm kambing tau ayam


KERA
Kenapa lak babitkan nama aku nie ? APASAL MACAM KERA KENA BELANCAN ? Aku bukan makan sambal belancan pun tak glamer langsung la ! Letak la MACAM KERA KENA MANIS GULA kee... manis sikit!


IKAN HARUAN
Ikut suka aku la nak makan anak aku, aku lapar!!! Yang derang kecoh-kecoh HARUAN MAKAN ANAK nie apahal ? kutuk-kutuk aku pun harga aku berapadah sekilo, mahal kan..kan... kan..

KAMBING
Aku tak mandi pun tetap ada harga beb?? Eleh... kata aku tak mandi... tu ayam,arnab lembu tu pun bukannya mandi pun, apasal aku jer yang jadi pertandingan, Ini tak ADIL


BURUNG MURAI
Elehhhh... ... ... ... apa jadikan aku perbandingkan lak nie... MACAM MURAI TERCABUT EKOR... .Tu pompuan-pompuan tu lagi..lagi..mulut bising kalau membebel."


Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Terima kasih atas komen anda.