MASAKAN JALAN-JALAN ADLI HANYA KENANGAN PERKAHWINAN VIDEO ADLI

Iklan jap

Followers

Google+ Followers

Jumaat, 30 Oktober 2009

KENANGAN MANIS 2006

Kenangan pada 11,12,26 Mac 2006 yang lalu.Tengok gambar kat pc buat aku tersenyum sorang. Berkawan 2 tahun kami kami ditunangkan dalam masa 15 minit je.Terus diijabkabulkan dalam majlis yang sangat meriah.Restu keluarga kami alhamdulillah membuatkan rumah tangga kami bertahan insyallah pada 11 Mac 2010 genaplah 4 tahun.
Alhamdulillah...walaupun dok jauh dari keluarga, keluarga mertua yang sangat baik, ambik berat pasal aku membuatkan aku rasa keluargaku dekat dengan aku.Siapa yang tak rindukan keluarga sendiri kan?Tetapi dah kahwin suami no 1 kan?
Doaku selalu , semoga rumahtangga kami akak kekal untuk selamanya .Insyallah....
cahaya mata...tengah berusaha ke arah itu.Belum rezeki kami lagi....



suamiku menahan debaran di dada sebelum di nikahkan

selepas pernikahan kami

berlulud jugak. ikut jelah org tua nak



baju kedua

khatam quran bersama adik adik

majlis persandingan kami

sesei fotografi

dengan mak ayah aku

mak dan pak mertua

keluarga suami aku

keluarga aku

kedua dua family bergambar bersama

kedua dua pengapit kami

dekat pokok besar dekat muzium sarawak.org kuching mesti tau kan. tengok pokok tu sekarang leh buat aku senyum sorang

lagi gambar outdoor


malam berinai kami

majlis bertandang kami kat Teluk Intan Perak

Dengan anak anak buah

Malam potong kek. Ngan adik beradik suami

Dengan kedua belah keluarga

Ni tak ingat time bila. Rasanya sebelum potong kek rasanya.
Ok....habis.tak kisahlah korang nak cakap pe aku tempek gambar sebanyak ini hari ni. Janji aku senang hati. Kenangan paling manis dalam hidup aku. Ok...Sekian terima kasih.


2 ulasan:

  1. wah bestkan masa kawin nie,
    meninggalkan byk kenangan,
    rasa cmm nak kawin plak.,
    huk huk huk huk

    BalasPadam
  2. wanie tak lama lagi tu kan. kita tunggu.....

    BalasPadam

Terima kasih atas komen anda.