MASAKAN JALAN-JALAN ADLI HANYA KENANGAN PERKAHWINAN VIDEO ADLI

Iklan jap

Followers

Google+ Followers

Jumaat, 16 Oktober 2009

JAMUAN RAYA JPM

Aku dah ditugaskan untuk menjaga GERAI MEE BANDUNG kami. Walaupun sgt memenatkan tapi ia juga menyeronokkan.Sonok dapat kenal ramai org.Mee Bandung kami cepat plak habisnya. Sonoknya.Leh kemas gerai awal.Kemas awal pun jam 4 jugak sampai kat opis.Semua dok puji mee bandung sedap.Aku rasa memang sedap pun. Rasa meniaga pulak aku.

aku: Rizal...mi bandung satu

rizal:siap........

hahahhaa.sonoklah. Tapi aku tak larat .Penat......Yelah..Badan yang semakin mnegmbang.Tak mengempis .Adui...Nak turunkan berat badan ni.Huhuhuhu

aku dgn kak zah

tiga gadis sunti yang sama sama menjaga gerai

1 ulasan:

  1. salam..

    i say man.. x abis lg erk rumah terbuka hr raya hah hah hah,, untung betul org yg dpt hadir

    BalasPadam

Terima kasih atas komen anda.