MASAKAN JALAN-JALAN ADLI HANYA KENANGAN PERKAHWINAN VIDEO ADLI

Iklan jap

Followers

Google+ Followers

Khamis, 1 Oktober 2009

ACIK...KAMI NAK BERAYA

30.09.09 jam 2030
Laki aku tengah surf internet.
Aku lak tengah basuh kain, langsir dan cadar cadar.
Tiba-tiba
Assalammualaikummmm.....
Acik.....kami nak beraya.
Aik...sapa lak ni.
Rupanya anak jiran jiran aku.Serentak lak tu bagi salam.
Dengan umah bersepah sikit, biskut biskut tak letak dalam bekas lagi,aku lak dengan baju yang basah.
Adui....Pandai pandai laki aku je dok layan budak-budak tu.
Tengok mereka teringat zaman aku budak2x dulu.
Seluruh kampung aku jalan.Semua rumah aku pergi.
Sonok betul time tu kan.
Kalau berjalan berkumpulan.Kadang2x satu kum sampai 15-20 orang.Mana tak pening tuan umah.Hahahaha.
Sekarang dah 28 tahun.
Mood raya tu pun dah kurang.Semakin kurang aku rasa.
Nak berjalan pun umah sedara mara je.Rumah best friend je.
Yelah...tu semua kenangan.Kenangan manis semasa kecik.
Rindu kat kawan-kawan aku .JASLIN AFANDI, JIAH,ZAINAL,BOB, DES,IMA, sapa lagi ye...
Ramailah...
Semalam dah budak2x tu balik kami berdua suami isteri dok gelak.Yelah...segalanya tak kemas lagi. Takpelah. Budak2x.Laki aku hidang air, biskut pun mereka makan.Sonok tengok mereka makan.Layan dirilah mereka semalam. Hahahaha.Apa punya aciklah aku ni.Tengoklah gambar kat bawah ni. Dok bawha je mereka.Sian.Meja aku tak angkat ke tengah lagi.Aku letak kat tepi.Memang tak sempat nak susun lagi.Sorilah adik adik ye.

Time ni aku ambik gambar kat sini je.....dah tu yang lain cakap acik...kami pun nak bergambar

Siap posing semuanya....

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Terima kasih atas komen anda.