MASAKAN JALAN-JALAN ADLI HANYA KENANGAN PERKAHWINAN VIDEO ADLI

Iklan jap

Followers

Google+ Followers

Khamis, 17 September 2009

SELAMAT PAGI ( 1.52 PAGI )

Masa tengah menaip ni aku dah dekat rumah aku kat Kuching.
Baru tiba jam 10++ tadi. Entahlah...semasa menaip ni pun hati rasa tak tenang, tak seronok..dan macam2x lagi.
Orang nak raya, dekat ngan family mesti rasa seronok kan.Tapi aku...entahlah.Rasa sedih sangat ni.
Aku harap ada sesuatu yang akan mengembirakan hati aku esok hari. Banyak yang kena buat hari esok. Aku harap aku tak bersedih lagi. Moga dia cepat sembuh.Aku sayang sangat kat dia. Tanpa dia mungkin aku takde kat dunia ni.
Maya ...sori ye.Tinggalkan maya sorang sorang. Takpe nanti akak belikan ole ole utk maya dari sini.
Selamat Hari Raya Maya.Bawak kereta nanti hati hati. Jangan bawak laju laju,Pelan pelan je dah cukup.
Buat akak akak dan adik Pegawai Khidmat Pelanggan....Selamat Hari Raya. Semoga bergembira bersama keluarga di hari lebaran nanti.
Buat Ecah....jangan nakal nakal. Rambut kena rajin ikat. Kalau ikat , Ecah nampak comel sangat.
Buat LILI Salonga balik kampung hati hati.Barang kena jaga.Kang kena samun kang.
Buat Nurul yang cute n comel Selamat berhari raya bersama org baru. Jangan sedih sedih beraya umah mertua. Anggaplah mertua macam ibu bapa kita sendiri.
Buat UMI............SELAMAT HARI RAYA......FIRST TIME BERAYA NGAN ABUL.....Mesti syahdu je cium tangan suami di Hari Raya.
Buat kak Shar, kalau baca blog ni, Selamat Hari Raya kak Shar. Maaf kalau ada tersilap kata sepanjang kenal kak shar.
oklah. nak tido.penat sangat......



Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Terima kasih atas komen anda.