MASAKAN JALAN-JALAN ADLI HANYA KENANGAN PERKAHWINAN VIDEO ADLI

Iklan jap

Followers

Google+ Followers

Selasa, 1 September 2009

HARI NI HARI SELASA

Nape hari ni aku ngantuk sgt ni.
Nak dikata tido lewat, awal.Jam 9 dah tido dah.
Malas tul nak g kerja hari ni.Yelah dah lama cuti....
Laki aku takde lagi minggu ni.Dia g Segamat.Lepas tu g Mersing.
Tak Jumaat , Sabtu baru balik.Huhuhuhu.I'M ALONE.
Hujung minggu ni plan nak buat kek lapis.Buat 2-3 kek cukuplah.
1 kek di bahagikan 2.Satu bahagian untuk aku.Satu bahagian lagi untuk mertua aku.
Family aku tak payah.Mak aku dan adik adik dah buat.Aku tukang bawak biskut je dari sini
Uuhhhhhhh.Bahan untuk buat kek kat sini mahai betui.
Mentega GOLDEN CHURN yang mcm butter cup tu kat GIANT tengok dah RM7.49.Tu benda wajib yang mesti ada dalam KEK LAPIS SARAWAK.Satu kek dah 2.Kalau 3 ..... Tepung hong kong dah kirim kat umi dah hari tu.
Boleh ke dua hari aku buat 3 kek?
Aktiviti jalan jalan lagi.Tapi memang kena buat gak.Tu je masa yang ada sebab 11.09 nanti nak balik kampung kat Teluk Intan.Memang wajib pergi sebelum aku balik Kuching 18.09 nanti.


KUCHING...TUNGGU KEDATANGANKU.RINDU NI.......
KEK LAPIS YANG AKU PLAN NAK BUAT
(google search)
KEK LAPIS BOOK
KEK MASAM MANIS

KEK LAPIS SISIK IKAN

KEK LAPIS EVEGREEN



2 ulasan:

  1. ingat ke nak jual... baru pikir nak beli... heheh

    BalasPadam
  2. adui shiemz..tak laratlah akak. penat...dan vitamin M yang banyak

    BalasPadam

Terima kasih atas komen anda.