MASAKAN JALAN-JALAN ADLI HANYA KENANGAN PERKAHWINAN VIDEO ADLI

Iklan jap

Followers

Google+ Followers

Jumaat, 25 September 2009

CERITA AZMEER-TANGKAP LELEH

Kring...kring...telefon di umahku berbunyi.
Azmeer@Amir yang jawab.
Rupanya maknya dah suruh dia balik umah.
Muka yang ceria terus berubah.Jadi sedih dan muram. Tak lama lepas tu MYVI putih datang dan mengambilnya pulang. Amir terus bersalam dengan kami sekeluarga dan tiba tiba dia menangis . Sedihnya aku time ni. Aku, yan, mas dan mak juga menitiskan air mata. Aku tak tau apa yang membuatkan azmir seorang remaja lelaki yang berusia 14 tahun menitiskan air mata. Walaupun dia cuma sepupuku tapi kami rapat.Sejak dalam pantang lagi dia dah dok umah kami.Mak dan ayahku dah jaga dia. Aku memang dah anggap dia seperti adik beradik sendiri.Hubungan kami adik beradik sangat rapat. Aku tak pernah menganggapnya sebagai org luar.Tidak sama sekali. Gambar raya kami tahun ini pun ada terselit gambar dia. Nanti kalau dah siap aku upload dekat sini.

Mungkin di hati Amir jugak begitu.Dah dia balik semalam rasa sunyi betul rumah kami. Adik..akak rindukan adik.



auto publish

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Terima kasih atas komen anda.