MASAKAN JALAN-JALAN ADLI HANYA KENANGAN PERKAHWINAN VIDEO ADLI

Iklan jap

Followers

Google+ Followers

Sabtu, 22 Ogos 2009

TAG DARI LADYKKIKI

1.copy award ni untuk diletakkan dalam belog anda.

Ai..kiki.kenak gambar ya indah kuar.Ok akak cuba jawab tag kitak tok k.

2.nyatakan 6 fakta menarik tentang pemberi award ini:

1. suka tengok dia cantik....
2. kiki ni comel....
3. cute jugak orgnya (sama ngan comel kan)
4.Asal sarawak sama ngan kamek juak.
5.Pandai bergaya depan camera....model kah?
6.Suka makan...tapi badan...maintain

3.setiap blogger mesti menyatakan 9fakta/hobi diri sendiri:

Banyaknya kiki.akak cuba jawab mana yang termampu k.

1.aku suka masak.dan tukang makan dan tukang rasa mestilah MR.Sham suami kesayanganku

2. aku ni mudah dapat penyakit.kalau selsema, demam,sakit mata ttu memanglah cepat aku dapat.anti bodi diri ni lemah sangat

3.paling tak suka lipat kain dan sapu sampah. Selalunya suami aku yang tolong buat tu semua.Thanks sayang

4.Suka tengok kartun Tom & Jerry dan Tweery Bird.Kat umah ada DVD koleksi kartun tu.Boring-boring ...dan kalau rasa nak gelak..tengoklah....

5.Aku juga suka cerita HOME ALONE.Aku ada koleksi 4 siri HOME AlONE tu. Ni jugak peneman kala kesunyian.Tengok ulang ulang pun takpe.

6.Suka jalan jalan.Shopping....kalau ada warehouse sale...akulah org nombor satu yang pergi kot. Sanggup berebut-rebut.Teruk betul aku ni.

7.Sejak duduk sini 3 tahun lepas dah tau minat Drag & Driff.Tau je mana nak pergi nnegok.Sanggup sampai 3-4 pagi dok tepi jalan tengok.Laki aku nilah yang ajar semua benda ni.


8.Suka tido.Weekend adalah masa yang ditunggu untuk tido.Yelah kalau hari kerja .30 pagi dah bangun dah. Nikmatnya ..kalau dapat tido

9. Suka baca novel cinta.hahahaha.sejak dari aku sekolah menengah lagi. Sekarang je kurang dah membeli.Kat Kuching dah penuh rak buku ngan buku buku aku.Kat sini umah sewa kecik..malas dululah.Nnati2x nak tambah koleksi lagi.

4.pilih 10 orang penerima award dan describe tentang mereka:

Ni aku tag yang aku rasa kenal jelah


Arina....sama opis ngan aku. Lawa orgnya.Slim melim. jawab dik ye..

Ain...pun sama opis ngan aku.. ibu kepada dua org anak.bila nak tambah lagi ain?

Shiem...kenal dia kat PCM. Kahwin sama tarikh ngan aku.Dah ada anak sorang pun.Aku bila lagi ...huhuhu

Kay...dulu sama jabatan.sekarang dah tukar.Ibu kepada seorang anak lelaki yang comel

Shani@Zura..Pun kenal kat PCM jugak.Ibu kepada 2 puteri yang sgt comel.

2 ulasan:

  1. wahhh.. cepat jak polah..

    ahhaha nak komen mek ya nang sik tauk nak pdh apa lah.. heheh nindak cute ya sama lah ngan comel.. heehhe tapi apa²pun makceh o.. =)

    BalasPadam
  2. thanks kak lia... nanti sy jawab ek... hehe...

    p/s: pelan2 kauh.. insyaAllah akan ade rejeki tue nanti...

    BalasPadam

Terima kasih atas komen anda.