MASAKAN JALAN-JALAN ADLI HANYA KENANGAN PERKAHWINAN VIDEO ADLI

Iklan jap

Followers

Google+ Followers

Ahad, 9 Ogos 2009

PAGIKU DITELUK INTAN

Balik kerja, aku balik rumah dulu dah tu kemas – kemas terus balik ke kampung suami dekat Teluk Intan. Rasanya dan 2 bulan tak balik. Balik ni pun sebab ada kenduri arwah. Seblum balik Kuching nanti balik lagi. Pagi-pagi kat sini memang best.Sejuk je...Aku pagi pagi dah dok ambik gambar anak-anak buah aku.Kebetulan abang ipar yang dekat Taiping balik.Akak ipar yang dekat kampar pun balik sekali.Jadi riuh rendah rumah pak mertua aku.Ok...tengoklah gambar gambar aku ngan anak buah aku k.





Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Terima kasih atas komen anda.