MASAKAN JALAN-JALAN ADLI HANYA KENANGAN PERKAHWINAN VIDEO ADLI

Iklan jap

Followers

Google+ Followers

Rabu, 26 Ogos 2009

AWALNYA....

Pagi tadi aku punch card jam 6.33 am.
Fuyoooooooo...
awalnya....
Adakan aku bermimpi...
Sambil mencubit-cubit pipinya yang tembam.hahahahha.
Aduh...sakit...
Itu bermakna aku tak bermimpi.
Ini kenyataannya ok.....
Lepas sahur, aku mandi, sembahyang subuh, terus start enjin kereta dna menuju ke opis.
Aku tukang bukak opis.
Dari....
Dulu (memang aku tukang bukak opis)
Kini (bukak opis jugak tapi kadang-kadang)
Selamanya...ni tak tau lagi

06.33 pagi

tukang bukak opis.....

opis yang masih sunyi sepi

2 ulasan:

  1. opis lain dah tak pakai punch kad la kak.. hehehee..

    BalasPadam
  2. hehehhe.biasalah k.paham paham jelah

    BalasPadam

Terima kasih atas komen anda.