MASAKAN JALAN-JALAN ADLI HANYA KENANGAN PERKAHWINAN VIDEO ADLI

Iklan jap

Followers

Google+ Followers

Khamis, 16 Julai 2009

SEMALAM PUNYA CERITA

Semalam tanya laki aku nak makan apa. Dia cakap dia dah kenyang. Haduiiiiiiii.Aku yang lapar ni. Balik dari Johor bawak rambutan je seguni. Aku apa lagi sebesen aku sorang je yang makan. Mana hari ni rasa semacam je dah tekak aku. Dah tu aku alas perut aku dengan roti gardenia ikan bilis ngan gardenia coklat. Aku sebenarnya teringin sangat nak makan MCD , Big Mac ngan chicken nuggets.Teringin sgtlah. Laki aku cakap takpe malam karang kita kuar beli ye. Sonoklah aku.Tapi dah tu kawannya tepon.Ajak kuar. Dia leh nak cancel kuar beli MCD.


nilah sebesen rambutan yang aku makan sorang.sedap rambutannya

Aku tarik mukalah. Part nilah yang sonok. KENA PUJUK.hehehehhe.Lastnya majuk punya majuk jam 10 kuar li MCD. Yahoo. Sonoknya aku. Beli dekat MCD Puchong Perdana.Dapt makan, rasa nikmat sgt.Hahaahha. Teringin sgt tau.

Dapat jugak aku makan benda ni.....

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Terima kasih atas komen anda.