MASAKAN JALAN-JALAN ADLI HANYA KENANGAN PERKAHWINAN VIDEO ADLI

Iklan jap

Followers

Google+ Followers

Jumaat, 24 Julai 2009

SAMA TAPI TAK SERUPA

Mula-mula aku melapor diri kat opis aku ni aku ternampaklah satu gambar.Ada sorang budak ni sebijik muka laki aku. Aku dah tengok sekali nak tengok sekali lagi.Bila ams alaki aku g PD ni.Posing baik punya. Hati aku tak tenteram betul utuk 2-3 hari tu. Last-last aku tak puas hati aku tanya staf kat siti MONA@NOAZLINA.Sapa budak ni Mona.ooooooo.Helmi kak lea.Tapi dia takde cuti. Urgh..... lega.Ingat laki aku tadi. Sekarang dah tiga tahun aku kat sini dan aku tak berkesempatan untuk mengambil gambar mereka berdua. Kalau ada peluang aku nak ambik jugak gambar mereka berdua nanti. 8/8 ni HELMI kahwin kat Temerloh.Sori Helmi.Akak dan abang takleh datang. Kena balik kampung suami ada kenduri.


Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Terima kasih atas komen anda.