MASAKAN JALAN-JALAN ADLI HANYA KENANGAN PERKAHWINAN VIDEO ADLI

Iklan jap

Followers

Google+ Followers

Jumaat, 17 Julai 2009

KUMPULAN SLAM



Aku minat betul ngan kumpulan ni dulu. Suka dengan lagu lagu mereka. Tapi sayang kumpulan ni tak bertahan lama. Dulu ...masih aku ingat..yelah zaman sekolah dulu kalau ada majalah ke artikel pasal mereka mesti aku simpan. Zamani vokalisnya pun best. Teringin nak nengok dia live. Tapi sekarang jarang kan nak nengok dia kat tv. Low profile betullah sekarang. Mana dia sekarang ye. Lagu yang paling aku suka ialah KURNIA. Entahlah...aku suka muziknya. Liriknya pun best. layannnn....

Kurnia

Terlukis hakikat

Dari cinta lautan jiwa

Satu pengzahiran rasa jelas di mata

Satu lakunan di pentas dunia

Ini kisah yang tidak berbingkai

Dan bahasa yang ternilai

Kita renangi bersama lautan nikmat

Sampai ke pulau segala keramat

Ayuhlah kita pulang

Dendangkan lagu kasih sayang

Hilangkan keraguan terangkan kegelapan

Apa yang ada di langit dan bumi

Adalah satu curahan cinta kita tak terperi

Aku hanya menumpang kasih melihat keindahan

Menjamah kebahagian

Dan berterima kasih atas kurniaYang tak terhingga



2 ulasan:

  1. kak lia, shiem nie peminat setia slam dedulu... mang minat sgt²~! Masa Slam ngan ukays tgh hangat dulu.. hhee

    BalasPadam
  2. peminat fanatik kat kump slam ni dulu..lbih2 lagi kat zamani ni ha...dulu siap buat fail tu pasal slam ni..lagu2 dorang ni sume dlm pale..smpi skg lagu2 dia dlm ingatan

    BalasPadam

Terima kasih atas komen anda.