MASAKAN JALAN-JALAN ADLI HANYA KENANGAN PERKAHWINAN VIDEO ADLI

Iklan jap

Followers

Google+ Followers

Khamis, 25 Jun 2009

HANIZA BINTI AMIT

ni masa kat opis lama dulu

ni dekat Genting Hingland

Ni dekat zoo negara

time ni buat bbq kat umah dia. puan umie ngan abul pun ade.tapi time ni tgh main main cinta.

Dia ni boss masa aku kat opis lama.Aku pun tak tau mcm mana leh rapat ngan dia.Dia kat opis aku dulu pun 7 bulan je.Dha tu tukar ke Politeknik Kuching. Aku kenal dia sejak tahun 2000 lagi. Dah dia g Politeknik dia tukar lak Kementerian Kesihatan Sarawak. Kami still calling-calling dan kami menjadi lebih rapat sejak dia tukar ke Putrajaya sebab naik pangkat gak.Pangkat aku yang tak naik-naik.Dekat Putrajaya dekat nak setahun setengah dah .Tapi 6 Julai nanti dia akan melaporkan diri ke Jabatan Pelajaran Negeri Sarawak.Sunyilah aku nanti.Takde geng kamceng.Leh Hu ha hu ha.Kalau aku, laki aku ngan niza dok lepak kat kedai mamak semabng tak hingat dunia. Niza ni best.Kepala leh layan..Hahahahha.K.Niza kelak ngantar kitak ke airport k.




Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Terima kasih atas komen anda.