MASAKAN JALAN-JALAN ADLI HANYA KENANGAN PERKAHWINAN VIDEO ADLI

Iklan jap

Followers

Google+ Followers

Isnin, 8 Jun 2009

CERITANYA...


Cerita 1

pada satu mlam yang gelap gulita,. ketika itu hujan maha lebat. dalam keadaan jalan yang tak berapa nampak tu.. aku follow keta depan. tiba-tiba keretatuemergency brakedan aku pun terkejut terus tersondol keta dia.. aku pun dah tak kesah hujan.. aku turun dan pegi la marah pemandu keta depan apsal berenti mengejut!... pemandu tu plak.. pelik sbb aku dok marah dia dlm garaj umah dia... !

Cerita 2

ada 2 ekor anjingyang terperangkap di sebuah pulau dan ingin berenang ke seberang. anjing A training abis-abisan.. siap jogging, pumping.. lari setempat.. macam2 lagi a senaman.. tapi yg oeliknyer anjing B relax jer.. tiba masanya.. kedua2 anjing tadi pon berenang la keseberang.. yang peliknya anjing B samapi dlu.. siap makan2 lagi... sempat tuhhhh. anjing A ni punyer la tak puas atii.. tapi anjing B relax jer jawab.. "deiii... aku ni kan anjing laut!!"

Cerita 3

Seorang atuk membawa cucunya ke pejabat pos utk menghantar surat... cucunya bertanya apabila dia memasukkan surat kedalam tong surat yang kaler merah tu... " Atok buat pe tu?" . " Atuk bagi surat kat kawan atuk.." jawab atuknya.. cucunya bertambah hairan lalu berkata.." apsal la bangang sangat kawan atuk nak duduk dalam tong ni?"

Cerita 4

seorang makcik nak membeli tembikai merah.. pekedai itu memberi jaminan yang tembikainya berwarna merah. apabila makcik itu hendak membayar harga tembikai tersebut, tembikai itu terjatuh kelantai dan pecah. tembikai itu berwarna keputihan dan tidak merah. pekedai itu dgn takut2 berkata," la.. tadi dia ni merah.. kesian dia.. pucat dia bila dah jatuh.."

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Terima kasih atas komen anda.