MASAKAN JALAN-JALAN ADLI HANYA KENANGAN PERKAHWINAN VIDEO ADLI

Iklan jap

Followers

Google+ Followers

Isnin, 11 Mei 2009

TAG LAGI..ARINA NI...

AbouT RelaTionsHip

1. State the date you have declared with your 1st couple

1st couple..tak ingatlah.zaman tok kaduk dulu tu.Dengan suami kesayangangku pula 18 April 2004

2. Adekah anda akan terus berhubung dengan your bf/gf jika anda sudah clash?

Tak nak aku.kawan pun tak nak.Buat sakit hati je.

3. Ape yang akan anda lakukan bile anda merindui bf/gf anda?

Aku akan tengok sms dari dia.Dha tak tahan aku calldia.hilang rindu aku

4. Adekah anda mempercayai bf/gf anda seratos pratos?

Aku tak percaya 100%.Tapi dalam rumah tangga kepercayaan tu pentingkan.Aku percaya laki aku dan laki aku kena percaya aku sebagai isterinya.

5. Adekah anda rase bf/gf anda seorang yang pandai memujuk
Memang pandai meujuk .Waktu memujuk tu adalh waktu yang paling aku suka.Romantiknya dia.

6. Ape reaksi anda dan ape yang anda lakukan apabile kredit bf/gf anda dihabiskan untuk orang len?

Tak boleh. Kredit dia hanya leh habis utk aku sebagai isterinya.

7. What are you going to do when your bestiest have a relationship wif your ex?
Kalau dah jodoh kena terimalah.Semoga bahgaia hnedaknya.

8. Adekah anda akan menelefon bf/gf anda apabila dsuruh oleh bf/gf anda?

Tak taulah.patutnya dia yg call aku

9. Ape reaksi anda bile mendapat tahu bf/gf anda masih berhubung dengan ex mereka?

Mau ada perang dunia ke2.Tak nak aku jadi macam ni.Kena jaga rumah tangga sebaik mungkin.

10. nk tag :- kepada yang bujang boleh la refer pada bf anda tp pada yang dah kawin boleh refer pada suami...apa yang penting??? kite enjoy!!!!! dan rakan2 yang bakal di tag adalah....
*
*
* shiemz

cikgusic
alia

selamat menjawab tag.

1 ulasan:

Terima kasih atas komen anda.