MASAKAN JALAN-JALAN ADLI HANYA KENANGAN PERKAHWINAN VIDEO ADLI

Iklan jap

Followers

Google+ Followers

Jumaat, 29 Mei 2009

TAG DARI MAYA

1.Apa Perasaan Anda Sekarang?
Happy.....
2.Saya nak makan?
Nasi goreng belacan ngan ayam goreng.tgh ketagih ni
3.Saya tak suka?
tunggu org lama-lama...menci
4.Impian saya?
Nak g semua pulau yang cantik canti di dunia.
5.Haiwan yang saya tak suka?
Tikus.Adu...tak sukanya
6.Saya harapkan?
Bahagia, tenang bersama-sama insan tersayang
7.Jika boleh putarkan masa?
waktu aku kecik kecik dulu
8.Saya pada 10 tahun akan datang?
punyai keluarga yang besar.Insyaallah
9.Handphone saya adalah sebuah?
benda yang semestinya akan ku bawak ke mana saja.keperluan...
10.Saya pernah bercinta sebanyak?
Banyak kali.Frust aku..............
11.Saya suka pada?
duit...hahahaha.apa je leh dapat ngan duit
12.Kawan-kawan saya..?
baik semuanya...
13.Pernah dikhianati?
pernah...geramnya aku.
14.Apa yang anda hendak lakukan terhadap orang yang mengkhianati anda?
Kalau ada lesen tembak org aku dah tembak dah.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Terima kasih atas komen anda.