MASAKAN JALAN-JALAN ADLI HANYA KENANGAN PERKAHWINAN VIDEO ADLI

Iklan jap

Followers

Google+ Followers

Selasa, 5 Mei 2009

TAG DARI KAK NOR

Snap the picture of both inner n outer of ur purse

Nilah wallet aku. ANNA SUI c.a .Beli murah je tak sampai pun RM50.00.Hahahahha. Beli kat SOGO a.k.a JAKIM. Malas nak tukar dulu. Biarlah koyak rabak baru aku tukar.

take out whatever its inside your purse

segala jenis kad yang ada. ic,maybank card, kredit card. lesen.

Dan yg penting sijil nikah aku. harus dibawa ke mana jua.Tak taulah sekarang kat Sarawak dah ada ke tak kad kahwin.Zaman aku takde. Dah berlipat seribu dah ni.

Duit utk aku belanja, beli minyak kereta.

4 ulasan:

  1. kad utk surat nikah belum madak ada..gik make kertas A4..hahaha

    BalasPadam
  2. kak mona..heheheh,,,,nk buat baik dgn akak laa..saya npak bling..bling $$$$$$ byknya..lepas ni akak kena pau dgn sy,,kak pizzahut 1..hehehehe..jaga2 mek salmah...heheehhe...

    BalasPadam
  3. umie

    teruklah ngembak kertas A4 lipat seribu.sik di mbak takut juak. mun ada anak sikpalah.


    ariena.
    tu je $$$ akak da. belanja sebulan tu. tak mapulah nak belanja. hehehehhe

    BalasPadam
  4. banyak ada jak duit...banje mek sekali

    BalasPadam

Terima kasih atas komen anda.