MASAKAN JALAN-JALAN ADLI HANYA KENANGAN PERKAHWINAN VIDEO ADLI

Iklan jap

Followers

Google+ Followers

Rabu, 20 Mei 2009

TAG DARI ARINA

jenama handphone anda? Dan sila googlekan imej handphone.

SONY ERICSSON K610 I


Sudah berapa lama anda menggunakan handphone tersebut?
sudah setahun lebih dah



Apakah wallpaper yang terpampang di skrin handphone anda. Dan terangkan mengapa anda memilih wallpaper tersebut.
wallapaper gambar kahwin aku 3 tahun lepas.Sebabnya sebab aku sudah gambar aku tu.Leh tengok muka laki aku selalu



berapa jumlah ‘contacts’ yang terdapat di dalam handphone anda?
245 je..



Sila masuk ke ‘contacts’ dan pergi pada huruf M. Berapa kenalan anda yang namanya bermula dengan huruf ‘M’?
22 ajer...



Sekiranya diberi peluang, nombor telefon artis mana yang anda mahu? Kenapa?
tak naklah.apa aku nak cakap ngan mereka.baik aku call laki aku.



Berapa jenis handphone yang anda telah guna, selain handphone yang terkini?
hampir 7..hahahahha. banyak jugak handpone aku ye.



Rangkaian telekomunikasi yang anda gunakan? Nyatakan mengapa?
DULU,KINI DAN SELAMANYA CELCOM.Sebab laki aku pakai celcom, adik adik aku pun pakai celcom



Soalan terakhir.. Nama orang tersayang (bf/gf) yang anda set dalam handphone?
ooooo.laki aku...aku letakkan aaaaasuamiku.hahahahha.senang ...sebab nama dia kat atas sekali.

1 ulasan:

Terima kasih atas komen anda.