MASAKAN JALAN-JALAN ADLI HANYA KENANGAN PERKAHWINAN VIDEO ADLI

Iklan jap

Followers

Google+ Followers

Isnin, 11 Mei 2009

MASAK MASAK

Laki dok sms aku suruh masak nasik tomato hari ni.Penatlah.Apa pulak dia ni.Macam org mengidamlah pulak. Buat nasik tomato ni banyak kerjanya. Sempat ke nak masak.Barang kat umah tak cukup tu.Kena beli ayam.Carrot , timun buat acar.Takpe mintak dia tolong masaklah nanti.Dia pun suka jugak masuk dapur ni.Lagipun dah seminggu rasanya aku tak masak untuk dia.Makan kat luar je. Dah dia request tu.Buat jelah.Takpe bang.Untuk dirimu akan ku buat juga.Jiwangnya........

1 ulasan:

Terima kasih atas komen anda.