MASAKAN JALAN-JALAN ADLI HANYA KENANGAN PERKAHWINAN VIDEO ADLI

Iklan jap

Followers

Google+ Followers

Jumaat, 22 Mei 2009

MANYAK SUKA WOOOO

laki aku yang telah banyak metransformasikan dirinya.
kakakakka.
Berisi dah dia.abanggggggg bila nak kurus ni?

Hari ni hati aku manyak suka oooo.Laki aku hari ni rajin benar sms ngan call aku.Biar betul dia ni. Takpe...dia rindukan aku sangat sangat kot.Aku pun rindu kat dia ni. Dah dia call & sms aku terasalah seperti zaman-zaman bercinta dulu.Dulu aku kat Kuching , dia kat sini.PJJ lah kami 2 tahun lebih. Lepas kahwin 5 bulan lak PJJ.Menguji kesabaran betul tau. Tapi alhamdulillah sampai jugak hubungan kami ke jinjang pelamin. Dah tiga tahun dah pun.Semoga jodoh kami berpanjangan.Insyaallah.

1 ulasan:

  1. wahhh...mesti abg sham romantikan kak....bestnyer huhuhu

    BalasPadam

Terima kasih atas komen anda.