MASAKAN JALAN-JALAN ADLI HANYA KENANGAN PERKAHWINAN VIDEO ADLI

Iklan jap

Followers

Google+ Followers

Jumaat, 8 Mei 2009

****IBU-IBUKU****





SYURGA DI TELAPAK KAKI IBU



Duhai apakah gerangan budi balasan


Bagi insan melahirkan, membesarkan


Bercucuran airmata bila mengenangkan


Betapakah besar budi ibunda berikan


Siang malam menderita


Hingga entah bila


Sungguh besar pengorbanan


Ibunda berikan


Tiada bahagia jika tiada


Doa puja restu


Syurga itu telapak kaki ibu





Tak lama lagi hari kan hari ibu.rindunya kat mak aku kat Kuching.Rindu nak peluk nak cium dia. selama 25 tahun dia menjaga aku dan adik2x.Dah kahwin barulah aku berpisah jauh dari dia. Terima kasih mak kerana mengandungkan, melahirkan dan menjaga anakmu ini.bagi pelajaran yg secukupnya.Syukur Alhamdulillah dgn apa yang aku ada sekarang.Terima kasih kepada mak aku PUAN RABIAH BINTI ANIS yang berada di Kuching Sarawak.LEA SAYANG SGT KAT MAK.

Buat ibu mertuaku PUAN RASEMAH BINTI REHAN terima kasih kerana mengandungkan, melahirkan dan membesarkan anakmu/suami lea dengan penuh kasih sayang. Terima kerana keranan didikanmu suami lea telah menjadi sesorang yang mak boleh banggakan.Alhamdulillah mak.Terima kasih mak.

SELAMAT HARI IBU
BUAT DUA INSAN YANG AMAT LEA SAYANGI.
MOGA ALLAH SENTIASA MURAHKAN REZEKI DAN
PANJANGKAN USIA IBU BERDUA.


Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Terima kasih atas komen anda.