MASAKAN JALAN-JALAN ADLI HANYA KENANGAN PERKAHWINAN VIDEO ADLI

Iklan jap

Followers

Google+ Followers

Ahad, 3 Mei 2009

HARI NI HARI AHAD

maggie goreng yang simple sangat
ayam masak kicap
ikan sardin masak sambal
telur masin
dan semestinya nasi.kalau takde mana best nak makan kan.
* semuanya masih dalam periuk sebab tak makan lagi.perut kenyang lagi makan maggie goreng tadi

Malam tadi tido jam 1++ pagi. Ingat bangun lewat hari ni.tak leh jugak .Jam 6.00 jugak bangun tido.Takpelah.Laki aku tengah nyenyak tido.Biarlah.Penat tu.Aku mandi..Lepas tu basuh kain.Buat sarapan.Aku buat maggie goreng.Simpe je.
Lepas sidai kain, aku masak teruslah untuk tengah hari.Aku masak nasi, ayam masak kicap (version aku punya, takde lada hitam) , ikan sardin masak sambal ngan telur masin (telur ni spesial sikit sebab mak mertua aku yang buat sendiri).Sayur xde. Takde jugak dalam peti sejuk.Takpelah.tk seimbang langsung makanan hari ni.Dah laki aku suka. Ikan masak sambal memang favourite dia.Lagi pun lama dah aku tak masak untuk dia.Yelah outstation manjang.Esok nak g Tangkak pulak.Sorang2x lagilah kat umah.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Terima kasih atas komen anda.