MASAKAN JALAN-JALAN ADLI HANYA KENANGAN PERKAHWINAN VIDEO ADLI

Iklan jap

Followers

Google+ Followers

Sabtu, 2 Mei 2009

AKU LAPAR

Aku lapar ditengah malam.Kalau diikutkan petang tadi aku dah makan dah nasi ayam kat desa pandan. Aku ngan suami aku tadi beli ticket untuk ke Genting .Aku akan pergi berempat dgn laki aku, niza dan jijie. Lepas tu jemput kak Wan Hanipah x opis mate laki aku.Sekarang dia dah kerja kat Kelantan.Kami ambik dia kat flat Desa Kampung Pandan dan belanja dia makan nasi ayam kat ctu2x je.Lepas tu kami bertiga pergi kat Taman Ceupac , Kajang melawat En.Mad Noor opis mate laki aku yg tidak sihat. Dah tu hantar kak wan semula ke desa Pandan. Tajuk entry aku tu hanyalah sekadar mukadimah cerita.Tapi serius....aku lapar ni.sekarang jam 2.39 pagi.Aku minum milo jelah.

YAHOO...ESOK AKU NAK G GENTING HIGHLAND

1 ulasan:

  1. bestnya pergi genting..selamat berjalan2 n berdating bersama suami kak lea..

    BalasPadam

Terima kasih atas komen anda.