MASAKAN JALAN-JALAN ADLI HANYA KENANGAN PERKAHWINAN VIDEO ADLI

Iklan jap

Followers

Google+ Followers

Selasa, 26 Mei 2009

AHAD -240509





yang bestnya time ni..kami sama-sama


pakai baju hitam belang kuning




Baru nak letak entry ni.Takde masalah nak pindahkan gambar. Ahad lepas paginya laki aku ada jemputan ke Majlis Perasmian Hari Perpaduan di IOI Mall Puchong. Dalam kul 11 pagi baru balik.Dah tu dia bawak aku ke IOI lagi.Bawak jalan-jalan.Yelah lama jugaklah tak kuar ke IOI . Dia bawak aku tengok wayang. Tak taulah nak tengok citer apa.Last-last tengok SYURGA CINTA JELAH. Aku nak tengok Haziq je . Ceritanya boleh tahanlah.Banyak memberi keinsafan.Chehwahhhhhhh.

Lepas tu jalan-jalan kat JUSCO. Ada sale jugaklah. Laki aku baik sgt time ni.Dia leh kata nak beli apa, ambik je. Abang bayar.Aku ambik handbag jelah satu. Leh buat g kerja. Thanks sayang.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Terima kasih atas komen anda.